Pojęcie fulfillment z pewnością nie jest znane wszystkim sprzedawcom. Warto jednak zapoznać się z nim jak najszybciej, ponieważ jak okazuje się, jest to rozwiązanie niosące za sobą wiele korzyści. Dziś opowiemy nieco więcej na temat tego, czym jest fulfillment i jak możemy wykorzystać go w naszej codziennej działalności Internetowej. Sprawdźcie sami!
Pionierskie rozwiązanie InPost Fulfillment powstało z myślach o nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się sklepach internetowych, Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach wiele sklepów boryka się z problemami magazynowymi czy wysyłkowymi. Wszystko przez ograniczone możliwości obsługi wysyłek, które z dnia na dzień potrafią zwiększać się nawet od 10% do 30%. Skutkiem tego, marka InPost postanowiła wkroczyć z nowym i pionierskim rozwiązaniem, które ma zrewolucjonizować rynek
W dużym uproszczeniu InPost Fulfillment to usługa outsourcingowa, polegająca na magazynowaniu paczek, przekazywaniu ich w stronę klienta, ale także na odbieraniu wszelkiego rodzaju zwrotów. Dzięki temu, możemy w bardzo prosty sposób nie tylko zwiększyć swoją wydajność wysyłkową, lecz także i zautomatyzować wiele procesorów, które są czasochłonne i wymagają dużego nakładu finansowego ze strony każdego sklepu internetowego.
Dzięki nowej usłudze dostępna jest logistyczna obsługa sklepów internetowych, które mają problemy z paczkami i ich wysyłkami. Alternatywą jest chęć optymalizacji kosztów działów wysyłkowych, które również generują dla każdego sklepu dużą ilość kosztów. Im większy sklep, tym większy jest potrzebny angaż pracowników w wysyłki. Również magazyny i materiały do pakowania z roku na rok są coraz droższe, przez co outsourcing wydaje się odpowiednim rozwiązaniem dla wielu sklepów internetowych.
Czy InPost Fulfillment cieszy się zainteresowaniem?
Zdecydowanie tak! Jak pokazują ostatnio przeprowadzone badania, na dzień dzisiejszy 30% sklepów internetowych z Polskiego rynku internetowego korzysta z tego rozwiązania. To z kolei pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w usłudze InPost Fulfillment.